بازهم سالنامه ای دیگه از سالنامه های عمرم داره به برگ آخرش میرسه و آغازی میشه برای سالی جدید. در هر صورت ۸۴ هم داره نم نمک جاشو میده به ۸۵ و از اون فقط خاطره هاش می مونه.این آخرین پست من تو این سال هست و احتمالا تا اواسط تعطیلات خبری ازمن نیست چون متاسفانه برای مشکلی چند وقت نیستم. پس، از همین الان آرزوی سالی خوب و پربرکت برای تمام شما دارم و عید باستانی رو به همه تبریک میگم. 

*******************<SMILIE>

" زندگی گره ای نیست که در جستجوی گشودن آن باشیم، زندگی واقعیتی است که باید آن را تجربه کرد."                           سورن کی یر کگارد.

ای کاش می شد بعضی وقتها زمان رو عقب برد تا شاید بشه جلوی بعضی اتفاقها رو گرفت .

 

بزودی اون ماجراهای فضایی رو می یارم اینجا یا شاید همون جا ادامه بدم.

*************** 

"هیچکس لیاقت اشکهای تو را ندارد و کسی که چنین ارزشی دارد باعث اشک ریختن تو نمی شود."

                                                        گابریل گارسیا.

تو این مدتی که نبودم....... خوب نبودم دیگه.

نمی دونم از تنبلیه که نمی نویسم یا چیزی دیگه شاید دوباره بخوام شروع کنم. ولی میدونم باید برای خودم یه انگیزه خوب ایجاد کنم تا باز بخوام شروع کنم. بگذریم

مثلا میخواستم الان حذف و اضافه انجام بدم ولی این تکنولوژی در پیت ما هم که معلومه سایتها مشکل داره و باز نمیشه. خدا بخیر بگذرونه. 

راستی این بلاگ اسکای چه جالب شده.                     تا بعد.